いやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいや
いやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいや


これどういうこと?

{040E890B-EA93-4071-AA27-C288DA087C92}


もう咲ちゃん推し決定的だよね?
いや、嫌いじゃない。
実力も認める。
ビジュアルだっていいよ。


でも、でも、
翔くんわーー(つД`)ノ?!!!




いや、これは翔くんファン(自分)に限らず
逆にこういう方の方が多い。
でも結構ショックですね。
自分の贔屓ジェンヌさんが下級生に抜かれていくのをみるのは。

こんなん
フォトブック雪組からは咲ちゃん決定じゃん。

階段降りはだいもんの前
次回作のポスター入り
グラフもだいもんと表紙
次はどうせフォトブックでしょー(;´༎ຶД༎ຶ`) ⁈‼︎

もう路線に乗りまくってますやん!
順風満帆じゃん!

いろいろ言ってますが、咲ちゃんが嫌いなわけでは
    決してありません(・Д・)ノ‼︎‼︎‼︎
    ただ、翔くんが外れちゃったのが悔しいだけで
    叫んでるだけです(°̥̥̥̥̥̥̥̥╻°̥̥̥̥̥̥̥̥)


次回作のポスターが出て
嬉しいし期待も膨らみますが
なんか悲しい気持ちが。。。
この行き場のない気持ちをどう処理すればいいの?

どーすればいいのー(;´༎ຶД༎ຶ`) ⁈‼︎‼︎‼︎



花組の次回作の画像も出ましたね!
{1BBD4579-2611-4BD0-9718-B6C31A358AFD}

みりおちゃんの
ローマぽいお衣装が眩しい(;´༎ຶД༎ຶ`) 
二人の貴公子を思い出す✴︎




奴隷役なのに眩しい。。。笑
みりおちゃんの画像と現実逃避をして
7月の雪組に向けて無心になります。


はぁ〜
どうしたらいいの〜
この気持ち。