The Beatlesの曲の中で | 日々オヤジ時々Rider

The Beatlesの曲の中で

一番好きな曲は?と、聞かれたら

間違いなく、この曲

In My Life


There are places I'll remember
All my life though some have changed
Some forever not for better
Some have gone and some remain
All these places have their moments

With lovers and friends I still can recall
Some are dead and some are living
In my life I've loved them all

But of all these friends and lovers
There is no one compares with you
And these memories lose their meaning
When I think of love as something new

Though I know I'll never lose affection
For people and things that went before
I know I'll often stop and think about them
In my life I love you more

Though I know I'll never lose affection
For people and things that went before
I know I'll often stop and think about them
In my life I love you more
In my life I love you more


僕の人生の中で 忘れられない場所がある
もう変わってしまった場所
永遠に良い思い出にはなりそうにない場所
もう無くなった場所もあれば
まだ残っている所

それらの場所の全てに大切な思い出があり
恋人や友人達とともに 今も思い出す 
すでに逝ってしまった人 元気でいる人
僕の人生の中で、大切に思うすべての人達

でも、そんなかつての恋人や友人達のなかで
君と比べられる人は他にいないよ
思い出さえもすべてが色褪せて行くようだ
新しい思い出、この愛を考える時に・・

通り過ぎた懐かしいすべてへの
僕の思いが色褪せはしないし
これからも懐かしくふりかえるだろう 
でも僕がなにより大切に思うのは君

もちろん通り過ぎてきた全ての事や
僕の思いが色褪せることはないし
これからも懐かしくふりかえる時もあるだろう 
でも僕がなにより大切に思うのは君
僕の人生の中で 
誰よりも愛しているのは君だよ



今夜は、Bette Midlerおばちゃまのバージョンでにひひ

おばちゃまの優しい歌声が

この曲に、ピッタリです。