See your scars, I know just how it feels

君の傷を見る その気持ちすごくわかるよ
Left abandoned by what you thought was real

信用していたものに見捨てられて
It's okay if you don't win every fight

全部の戦いに勝てなくても大丈夫
All the darkness only comes in the night

暗闇は夜にしか来ない
But I'll be here forever

でも僕はずっとそばにいるよ

 

I think about you all the time, throughout my daily routines

君のことを考えてない時はない 毎日のルーティーンだよ

You might think you're nothing special but you're special to me

自分のことを何も特別じゃないと思ってるかもしれないけど、僕にとっては特別だよ

Yeah, I hate it when I see you always put yourself down

嫌なんだよ、君がいつも自分を卑下しているのは見たくない

Please don't worry if you lost there's always a way out

だからお願いもう心配しないで、迷っても必ず道はあるから

I know it's easy for me to say, I'm not in the same spot

ただ言うのは簡単だよね、でもその辺の人と同じにしないで

But I'll stay with you forever, we can stare at the clock

僕はずっと君のそばにいる 一緒に時計を見つめることもできる

Let's have a party for two until our eyelids close

眠りに落ちるまで二人きりでパーティーをしよう
I'ma ask you to dance and I ain't taking a "no"

今から君をダンスに誘うよ ノーとは言わせない

 

See your scars, I know just how it feels

君の傷を見る その気持ちすごくわかるよ
Left abandoned by what you thought was real

信用していたものに見捨てられて
It's okay if you don't win every fight

全部の戦いに勝てなくても大丈夫
All the darkness only comes in the night

暗闇は夜にしか来ない
But I'll be here forever

でも僕はずっとそばにいるよ

 

I know that you're lonely

孤独で辛いんでしょ
Only if you knew how much I care

どれだけ僕が君を想ってるかわかってほしい
Friends have never showed you love

君の友達は君に愛を感じさせてくれることはなかった
Promise I'ma show you some

約束するよ、僕がするから
Yeah people change but I won't leave this path

確かに人は変わるものだけど僕はこの道を抜けたりしない
You're the girl in my heart, 

君が僕の心にいる女の子で

you're the X on the map, yeah

僕の地図では君のいるところが目的地だから

 

Come inside, it's too cold for an angel

中に入って、外は天使には寒すぎる
Take things slow, won't move 'til you're stable

焦らずにいこう、君が落ち着くまで何もしない

Like you a lot, but I'll keep that a secret

君のことが大好きだよ、でもこれは秘密にしておく
I'll kill the ghost that is in your dreams

夢の中で君を怖がらせるものは僕が殺してあげる

 

See your scars, I know just how it feels

君の傷を見る その気持ちすごくわかるよ
Left abandoned by what you thought was real

信用していたものに見捨てられて