Same bed, but it feels just a little bit bigger now
いつものベッド でも今では少し大きく感じる
Our song on the radio, but it don't sound the same
一緒に聞いてた僕たちの曲 もう同じようには聞こえない
When our friends talk about you all that it does is just tear me down
友達が君の話をするとただ心が引き裂かれるんだ
Cause my heart breaks a little when I hear your name
だって君の名前を耳にするだけで悲しくなるんだから

And it all just sound like ooh ooh ooh ooh
何もかも歌詞のないメロディーのように聞こえる
Hmmm too young, too dumb to realize
ああ、幼すぎた、馬鹿すぎたよ だから気が付けなかった

That I should have bought you flowers and held your hand
君のために花を買って手を握るべきだった
Should have gave you all my hours when I had the chance
持ってる時間全て君のために使うべきだった
Take you to every party cause all you wanted to do was dance
パーティーにもたくさん連れて行くべきだった 君は踊るのが大好きだったから
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man
今僕の愛する彼女は踊っている でもそれは僕じゃない違う男となんだ

My pride, my ego, my needs and my selfish ways
僕のプライド、エゴ、欲求や傲慢さ
Caused a good strong woman like you to walk out my life
そのせいで君のような強くて素敵な女性を失った
Now I never, never get to clean up the mess I made
そしてもう自分自身の失態を挽回するチャンスは絶対にもらえない
And it haunts me every time I close my eyes
だから目を閉じる度に悩んで苦しくなる

And it all just sound like ooh ooh ooh ooh
何もかも歌詞のないメロディーのように聞こえる
Hmmm too young, too dumb to realize
ああ、幼すぎた、馬鹿すぎたよ だから気が付けなかった

That I should have bought you flowers and held your hand
君のために花を買って手を握るべきだった
Should have gave you all my hours when I had the chance
持ってる時間全て君のために使うべきだった
Take you to every party cause all you wanted to do was dance
パーティーにもたくさん連れて行くべきだった 君は踊るのが大好きだったから
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man
今僕の愛する彼女は踊っている でもそれは僕じゃない違う男となんだ

Although it hurts I'll be the first to say that I was wrong
辛いけれど、誰よりも先に自分で言うよ 僕が間違っていたんだ
Oh, I know I'm probably much too late
わかってるよ もう遅すぎる
To try and apologize for my mistakes
謝って僕の過ちを許してもらうにはもう手遅れだ
But I just want you to know
でもただ君には知っていてほしい

I hope he buys you flowers, I hope he holds your hand
彼が君に花を買って手を握ってくれるように僕が願っていること
Give you all his hours when he has the chance
彼の持ってる時間全てを君のために使ってくれるように僕が願っていること
Take you to every party cause I remember how much you loved to dance
彼は君をパーティーに連れて行ってくれているといい

だって君は本当に踊るのが大好きだったから
Do all the things I should have done when I was your man
君の男だった頃の僕が君にやってあげられなかったこと全てを
Do all the things I should have done when I was your man
僕がやらずに後悔していること全てを してくれる彼でありますように