Annabel's エリザベス女王も立ち寄る会員制クラブ! | RENAオフィシャルブログ 『RENA's Selection』  Powered by Ameba

Annabel's エリザベス女王も立ち寄る会員制クラブ!

{CBFF254A-2484-4C3A-B13B-06026F9BE7AC:01}
{885F81CB-75EB-431A-BDD4-89E0F8FC8F17:01}

会員制クラブと言ったら伝統的で歴史的なところにも連れてってもらいました。なんとーー!エリザベス女王やロイヤルファミリーまでも唯一立ち寄る社交場、Annabel's 。
もうみんな紳士だし女性はドレスアップ。私もイブニングドレスを着ました。
凄く年配の方から若い方まで、一緒にダンスフロアで踊ったり、、
実は隠し撮りで写真を撮ってしまいました、、、
本当は撮りたいところ他にもあったけど、、なんとか雰囲気伝わるかな!?

ロンドンは今夜22:00くらいまで明るいのとまだ少し寒いし雨も降るけど過ごしやすい季節かも。

Was taken to another membership club call the Annabel's which apparently even Queen Elizabeth have gone too:) 
Thanks to my friends taking me here :) 

It was very historical and traditional with everyone dressing up into jacket and dresses which I wore an evening dress too. 
Was not suppose to take pics so just tried to take walls :) 

Loved the atmosphere and the people here . London has sun out till like 22:00 and although it rains sometimes and still cold, it seem to be a pleasant season :)