アジア祭典 常陸宮妃殿下様も来場されました。Asia fes! | RENAオフィシャルブログ 『RENA's Selection』  Powered by Ameba

アジア祭典 常陸宮妃殿下様も来場されました。Asia fes!


先日ANA Intercontinental hotel で行われたアジアの祭典のインドブースのお手伝いをさせていただきました。

常陸宮様妃殿下も来場され訪問していただき、ご挨拶もさせていただきました。
アジア各国の日本駐在大使達も常陸宮様妃殿下のお出迎えに参加し、
その国のブースが出店されてる中、一つ一つ丁寧に回られてました。

去年もこのイベントのお手伝いをさせていただき、毎年恒例のイベントとなっているのでお手伝いできた事とても嬉しく光栄に思っています。
photo:01



インド大使もとても素敵な方で、一緒にみんなで写真もとらせていただきました。
photo:02



こうやってインドを広め、色んな方に知ってもらえる機会がある事には私もついつい興奮してしまいます。


終わってみんなでホテルのカフェで甘いものを集中して食べ糖分を補給しました 笑

また来年が楽しみ。
photo:03



photo:04



worked at the Indian booth at ANA intercontinental hotel for Asia festival charity event, which all Asian countries participated including all those countries ambassadors ,welcoming the princess of one of the royal family member . royal highness ,princess Hitachi Nomiya whom I got a honor to greet her as well.

it is always a grateful opportunity to be able to let Japanese people know more about Indian culture.
working in this team is always encouraging and motivating too:)
thanks to mr bobby who gives me such chance to be involved :)

can't wait for next year!:)



iPhoneからの投稿