デリーで遊び、hanging out in delhi :) | RENAオフィシャルブログ 『RENA's Selection』  Powered by Ameba

デリーで遊び、hanging out in delhi :)

photo:01



photo:02



ちょいちょいインドリポート入れます!^_^

私は親戚が多く、全員に会おうとすると日数足りません、、、
本当はみんなに会いたいけど何か集まる儀式とかがない限りみんなの都合を合わせるのは難しいー!
今回はでも何人かは会えました。
お家に遊びに行ったり、そとでご飯を食べに行ったり。
叔母が多いのですが、叔父の家もお邪魔しました。

そしてその後は子供たちだけで遊びに出かけたよん。

photo:03



photo:04



photo:05



あまり見えないけどいとこたちー!!
そして行ったレストランはクラブに変わり (よくインドのレストランはそんな仕組みになってます)
みんな踊るーーー!笑

行ったレストランはホースカースビレッジに新しくオープンしたお店。オシャレで店内も素敵でした。^_^

今ホースカースビレッジは賑わっていてパーティーピープルでパンパン!!!混み混み!!

東京で言う六本木化してました。笑

この前までは表参道のような雰囲気だったのにー。凄かったー!

update about the india report. whenever I go to india, although I want and wish to meet all my family and relatives, since I have many, it is difficult to meet all at once.
but this time I was able to meet few, and I love my cousins ! they are sweet and lovely!

stopped by one of my uncles house and went out with just cousins which was so much fun!

went to the new opening of the restaurant in the haus khas village,
which this place turned into such a night like like roppongi in Tokyo and was full of people! packed!!

the place we went had a nice atmosphere and got to dance as well.

looking forward to gather with my cousins again when I get to go back to delhi again hopefully soon.:)





iPhoneからの投稿