原宿にあるthe Circus in harajuku | RENAオフィシャルブログ 『RENA's Selection』  Powered by Ameba

原宿にあるthe Circus in harajuku


インド話昨日書いて今日休憩 笑
また明日再開しようと思っております。
いろんなところに行き、いろんな事をしたので書く内容があり過ぎて一度では収めきれないのです!:)


今日の話題をと言うと、、、やっぱりーーー!!
浅田真央ちゃん素晴らしかったね。
報道もたくさん、テレビを付けても彼女の素敵な最後の涙の笑顔が映し出されていて感動が増します。
今日のそんな日は出かけ、夜友人宅でのお呼ばれにテレビを観ながらみんなで話しました。

photo:01



photo:02



photo:03



photo:04



今日出かけたとこは表参道でパンケーキの食べ歩きの続きに 笑

原宿にあるレギンスのお店、the CIRCUS に行きレギンスとブーツをチェックしに行きました。

ブーツはメンズとレディース同じデザインであるので、大きい足の私には助かるーー!メンズを選べます。

銀と黒のブーツで迷いました。^_^

bit of a break from india report :) will start again tomorrow .

for today's topic is about Mao Asada from the Olympics!
the smile with tears in her eyes at the end of her performance touched my heart which I'm sure touched many peoples hearts.

the talk about her went on at my friends house for dinner tonight while watching tv on her.
during the day, I was out checking out fashion stores and found one leggings store in harajuku call the Circus.
quite colorful and unique in design.
had few boots as well for both men's and ladies which I tried few of them and couldn't decide between those two, silver and black.

I believe Tokyo is one of the hip place for fashion and always love to check out the movement of the new style :)



iPhoneからの投稿