山本KIDさんのご逝去を知り
とても大きなショックを受けています。


KIDさんとは会場でご挨拶を
させていただく程度ではありましたが
私が格闘技を始めた当初から
国内外問わずテレビや誌面で
大活躍されていたスーパースターでした。


試合はもちろん
プロ格闘家としての在り方を
私たち後輩に大きく示してくださいました。

私はKIDさんの闘う姿や
ファイティングスピリッツを
ずっと忘れません。

最高の輝きをありがとうございました。

今はどうか拳を解いて安らかにお眠り下さい。
ご冥福を心よりお祈り申し上げます。‪



I was greatly shocked when I received the sad news of Mr. KID Yamamoto death.

KID san, you have been a super star who had a great success in TV and magazines since I started martial arts.
I have a nodding acquaintance with you but I have learned how to be an ideal professional fighter from you.

Thank you for showing us the greatest and everlasting shine.
I will never forget your fighting figure and fighting spirits forever.

Please open your fists now and sleep peacefully. 
We pray that your soul may rest in peace.