昨日のアディン・ロスのインタビューは炎上しましたが、非常にポジティブな方法でした! | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

Wow!!! Adin Ross Interview yesterday EXPLODED, but in a very positive way! Platform set an all time record, by far, with over 100 MILLION Views/Hits. Congratulations to Adin and his wonderful mother, father, and family, who I had the pleasure to meet. Thank you also to Barron Trump for the introduction to your friend, Adin. Young people are the future of America. THOSE NUMBERS ARE REALLY BIG “STUFF!”

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

ワウ!!!昨日のアディン・ロスのインタビューは炎上しましたが、非常にポジティブな方法でした!プラットフォームでは、1億回以上の視聴回数/ヒット数を記録し、圧倒的な記録を打ち立てました。アディンさん、そして彼の素晴らしいお母さん、お父さん、そしてご家族、おめでとうございます。また、バロン・トランプさんには、お友達のアディンさんを紹介していただき、ありがとうございました。若者はアメリカの未来です。この数字は本当に大きな「もの」です!