現在、手元にはなんと3億2,700万ドルの現金があります | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

There has never been anything like the MAGA Movement. We raised $139 Million Dollars in July alone. We now have a whopping $327 Million Cash On Hand. Spectacular support from Great American Patriots who are donating to our Campaign for President of the United States, and helping out in many other ways. Much work to be done, but I will always keep fighting for YOU. Our Country is failing, but we will turn it around, quickly, and MAKE AMERICA GREAT AGAIN!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

MAGA運動のようなものはかつてありませんでした。7月だけで1億3,900万ドルを調達しました。現在、手元にはなんと3億2,700万ドルの現金があります。私たちの米国大統領選挙運動への寄付、他の多くの方法で支援しているグレート アメリカン パトリオッツからの壮大なサポート。やるべきことはたくさんありますが、私は常にあなたのために戦い続けます。私たちの国は今は後退していますが、私たちはすぐに好転させ、アメリカを再び偉大にします!