急進左派の民主党員、マルクス主義者、共産主義者、ファシストが私を告発するたびに、私はそれを偉大… | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

Every time the Radical Left Democrats, Marxists, Communists, and Fascists indict me, I consider it a GREAT BADGE OF HONOR. I’m being indicted for YOU. Never forget—our enemies want to take away MY freedom because I will never let them take away YOUR freedom! They want to silence ME because I will never let them silence YOU. In the end, they’re not after me, they’re after you—and I’m just standing in their way! From the very first day that we take back the White House from Crooked Joe Biden, I believe we are going to have the four greatest years in the history of our Country!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

急進左派の民主党員、マルクス主義者、共産主義者、ファシストが私を告発するたびに、私はそれを偉大な名誉の勲章だと考えます。私はあなたのために起訴されています。決して忘れてはならない――我々の敵は私の自由を奪おうとしている、なぜなら私は決して彼らにあなたの自由を奪わせないからです!彼らが私を沈黙させたいのは、私が決して彼らにあなたを沈黙させないからです。結局のところ、奴らは私を狙っているのではなく、あなたを狙っている――私は奴らを阻止しているだけだです!ひん曲がったジョー・バイデンからホワイトハウスを取り戻した初日から、私たちは私たちの国の歴史の中で最も偉大な4年間を過ごすことになると信じています!