トランプ氏から聞いたことに感銘を受けなかったCEOは一人もいなかったです。みんな拍手してました | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

“Bunch of BS”: Attendee at Trump’s CEO Meeting Refutes Media Reports:
“The attendee who spoke with The Daily Signal said Sorkin’s interpretation is wrong. (The Daily Signal granted the attendee anonymity to speak candidly about the private meeting.) ‘There was never a moment of meandering,’ the attendee said. ‘He was focused. In fact, he received a loud ovation at the end.’ The attendee added: ‘There was not one CEO who wasn’t impressed with what they heard from Trump. Everybody was clapping.’ Sorkin did not immediately reply to The Daily Signal’s request for comment.”

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

"Bunch of BS":トランプ氏のCEO会議の出席者がメディアの報道に反論:「デイリー・シグナルと話した出席者は、ソーキンの解釈は間違っていると言いました。(デイリー・シグナル紙は、非公開の会合について率直に話すために、出席者に匿名を認めた。)「蛇行する瞬間は一度もありませんでした。」と出席者は言いました。「彼は集中していました。実際、最後には大きな拍手喝采を浴びましたよ。」別の出席者は「トランプ氏から聞いたことに感銘を受けなかったCEOは一人もいなかったです。みんな拍手してました。」ソーキンはデイリー・シグナルのコメント要請にすぐには返答しませんでした。