最前線でカルテルと戦い、帰国してバージニア州の麻薬密売人と戦ったジョンは、常にアメリカを第一に… | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

Bob Good is BAD FOR VIRGINIA, AND BAD FOR THE USA! He turned his back on our incredible Movement, and was constantly attacking and fighting me until recently, when he gave a warm and “loving” Endorsement - But really, it was too late! The damage had been done. I just want to MAKE AMERICA GREAT AGAIN, and the person that can most help me do that is Navy Seal and highly respected State Legislator, John McGuire, a true American Hero. John, who fought the Cartels on the Front Line, and then came home and fought the drug dealers in Virginia, will ALWAYS PUT AMERICA FIRST….

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

ボブ・グッドはバージニア州にとって(グッドでなく)悪いことであり、アメリカにとっても悪いことです!彼は私たちの素晴らしい運動に背を向け、最近まで絶えず私を攻撃し、戦いを挑んでいましたが、急に温かく「愛情のある」支持をくれました。しかし遅すぎました!被害はすでに出ていたのです。私はただアメリカを再び偉大にしたいだけであり、それを最も助けてくれるのは、ネイビー・シールズ(米海軍の特殊部隊)であり、非常に尊敬されている州議会議員である、真のアメリカンヒーロー ジョン・マクガイアです。最前線でカルテルと戦い、帰国してバージニア州の麻薬密売人と戦ったジョンは、常にアメリカを第一に考えます。