トム・バレットは、ミシガン州第7下院選挙区の素晴らしい人々のための信じられないほど優れた代表者… | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

Tom Barrett will be an incredible Representative for the wonderful people of Michigan's 7th Congressional District! Tom bravely served our Country as an Army Helicopter Pilot and, in Congress, he will Secure our Border, Defend our Law Enforcement, Support our Military/Vets, and Protect our always under siege Second Amendment. Tom has my Complete and Total Endorsement!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

トム・バレットは、ミシガン州第7下院選挙区の素晴らしい人々のための信じられないほど優れた代表者になります!トムは勇敢に陸軍ヘリコプターのパイロットとして私たちの国に仕え、議会では、私たちの国境を守り、私たちの法執行機関を守り、私たちの軍隊/退役軍人を支援し、そして私たちの常に包囲された憲法修正第2条を守ります。トムは私の完全かつ全面的な承認を持っています!