アーロン・ビーンは私の完全かつ全面的な支持を持っています - 彼はあなたを失望させることはあり… | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

 

Congressman Aaron Bean is a fantastic Representative for Florida’s 4th Congressional District.

An America First Fighter, Aaron will Lower Inflation, Grow our Economy, Secure our Border, Support our Great Military/Vets, Protect Florida’s Environment and Natural Resources, and Defend our always under siege Second Amendment.

Aaron Bean has my Complete and Total Endorsement - HE WILL NEVER LET YOU DOWN!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

 

アーロン・ビーン下院議員は、フロリダ州第4下院選挙区の素晴らしい議員です。

アメリカ ファーストの戦士、アーロンは、インフレを下げ、私たちの経済を成長させ、私たちの国境を確保し、私たちの偉大な軍隊/退役軍人をサポートし、フロリダ州の環境と天然資源を保護し、常に包囲された憲法修正第2条を守ります。

アーロン・ビーンは私の完全かつ全面的な支持を持っています - 彼はあなたを失望させることはありません!