不正に操作されたバイデン裁判の評決に関するドナルド・J・トランプ大統領の声明 | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

BACK TO NEWS

Statement from President Donald J. Trump on the Rigged Biden Trial Verdict

May 30, 2024

"This was a disgrace. This was a rigged trial by a conflicted judge who was corrupt. It's a rigged trial, a disgrace. They wouldn't give us a venue change. We were at 5% or 6% in this district, in this area. This was a rigged, disgraceful trial. 

 

The real verdict is going to be November 5th by the people. And they know what happened here, and everybody knows what happened here. You have a Soros-backed DA, and the whole thing, we didn't do a thing wrong. 

 

I'm a very innocent man, and it's okay, I'm fighting for our country. I'm fighting for our Constitution. Our whole country is being rigged right now. 

 

This was done by the Biden administration in order to wound or hurt an opponent, a political opponent. And I think it's just a disgrace. And we'll keep fighting. We'll fight till the end, and we'll win because our country has gone to hell. 

 

We don't have the same country anymore. We have a divided mess. We're a nation in decline, serious decline, millions and millions of people pouring into our country right now from prisons and from mental institutions, terrorists, and they're taking over our country. We have a country that's in big trouble. 

 

But this was a rigged decision right from Day One. With a conflicted judge who should have never been allowed to try this case. Never. And we will fight for our Constitution. This is long from over. Thank you very much."

 

- President Donald J. Trump 

 

ニュースに戻る

不正に操作されたバイデン裁判の評決に関するドナルド・J・トランプ大統領の声明

2024年5月30日

「これは恥辱だった。これは、腐敗した敵側の裁判官による不正裁判だった。これは不正な裁判であり、恥辱だ。会場の変更もしてくれない。この地区、このエリアでは我々は5%か6%だった。これは不正で恥ずべき裁判だった。

 

本当の審判は11月5日である。そして、彼らはここで何が起こったのかを知っているし、誰もがここで何が起こったのかを知っている。ソロスが支援する検察官がいるが、全体として、私たちは何も悪いことをしていない。

 

私は全く無垢な人間なので、大丈夫だ、私は私たちの国のために戦っている。私は憲法のために戦っている。今、私たちの国全体が不正に操作されている。

 

これは、バイデン政権が、敵対者、政敵を傷つけたり、痛めけたりするために行ったものである。そして、それは全くの恥辱だと思う。しかし、私たちは戦い続ける。我々は最後まで戦う。我が国は地獄に落ちたが、我々は勝利する。

 

私たちの国は、もう昔と同じではない。私たちは分裂した混乱を抱えている。私たちの国は衰退しており、それは深刻であり、何百万人もの人々が刑務所や精神病院、テロリストから私たちの国に流れ込んできており、彼らは私たちの国を乗っ取っている。それは大きな問題を抱えている国である。

 

しかし、これは初日から不正な決定だった。この事件は葛藤する裁判官に裁くことを許されるべきではなかった。絶対に。そして、私たちは憲法のために戦う。これはまだ終わっていない。ご清聴どうもありがとうございました。」

 

- ドナルド・J・トランプ大統領