変人の元俳優ロバート・デ・ニーロが、精神的にも肉体的にもどれほど弱小か、私は知りませんでした。 | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

I never knew how small, both mentally and physically, Wacko Former Actor Robert De Niro was. Today, De Niro, who suffers from an incurable case of TRUMP DERANGEMENT SYNDROME, commonly known in the medical community as TDS, was met, outside the Courthouse, with a force far greater than the Radical Left - MAGA. Robert, whose movies, artistry, and brand have gone WAY DOWN IN VALUE since he entered the political arena at the request of Crooked Joe Biden, looked so pathetic and sad out there. Where have you gone Joe DiMaggio!!!

 

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

変人の元俳優ロバート・デ・ニーロが、精神的にも肉体的にもどれほど弱小か、私は知りませんでした。今、デ・ニーロは、医学界では一般にTDSとして知られているトランプ錯乱症候群の不治の病に苦しんでおり、裁判所の外で、急進左派よりも はるかに大きな勢力であるMAGAと遭遇しました。ロバートは、曲者ジョー・バイデンの要請で政界に進出して以来、映画、芸術性、ブランドの価値が下がっているので、とても哀れで悲壮に見えました。ジョー・ディマジオはどこへ行ってしまったのか!!!