私は完全に違憲で制限的な箝口令を敷かれている唯一の人物かもしれません | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

I DIDN’T HAVE A FIXER, I HAD A LAWYER WHO, AT THAT TIME, WAS FULLY ACCREDITED AND ACCEPTED WITHIN THE LEGAL COMMUNITY, BUT THE JUDGE IS NOT ALLOWING ME TO USE THE RELIANCE ON COUNSEL DEFENSE. I MAY BE THE ONLY PERSON IN THE COUNTRY NOT ALLOWED TO DO SO AND, THE ONLY ONE WHO HAS A VERY UNCONSTITUTIONAL AND RESTRICTIVE GAG ORDER. NOT FAIR — FREEDOM!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrumpれている

·

 

私には調停役がおらず、当時、法曹界で完全に認定され、受け入れられていた弁護士がいましたが、裁判官は私が弁護士の弁護に頼ることを許可していません。私は、この国で唯一、そうすることを許されていない人物であり、完全に違憲で制限的な箝口令を敷かれている唯一の人物かもしれません。不公平です — 自由を!