最前線でカルテルと戦い、帰国してバージニア州の麻薬密売人と戦ったジョンは、常にアメリカを第一に… | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

 

Bob Good is BAD FOR VIRGINIA, AND BAD FOR THE USA. He turned his back on our incredible movement, and was constantly attacking and fighting me until recently, when he gave a warm and “loving” Endorsement - But really, it was too late. The damage had been done! I just want to MAKE AMERICA GREAT AGAIN, and the person that can most help me do that is Navy Seal and highly respected State Legislator, John McGuire, a true American Hero. John, who fought the Cartels on the Front Line, and then came home and fought the drug dealers in Virginia, will ALWAYS PUT AMERICA FIRST. I had the safest Border in history, built hundreds of miles of Wall, and then Crooked Joe Biden came along and ruined it, making it one of the worst human catastrophes ever in our Country. John and I will correct this situation, and fast! He is strong on crime, will protect our great Military/Vets, and will always defend our under siege Second Amendment. John McGuire has my Complete and Total Endorsement! MAGA2024

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

 

ボブ・グッドはバージニア州にとって害毒で、アメリカにとっても害毒です。彼は私たちの信じられないような動きに背を向け、最近まで絶えず私を攻撃し、戦いを挑んできましたが、彼は温かく「愛情のある」推薦を与えてくれました。がしかし、それは本当に遅すぎました。被害が出たのです!私はただアメリカを再び偉大にしたいだけであり、それを最も助けてくれるのは、ネイビー シールズ(海軍の特殊部隊)であり、非常に尊敬されている州議会議員である、真のアメリカンヒーロー ジョン・マクガイアです。最前線でカルテルと戦い、帰国してバージニア州の麻薬密売人と戦ったジョンは、常にアメリカを第一に考えます。私は歴史上最も安全な国境を持ち、何百マイルもの壁を建設しましたが、曲者ジョー・バイデンがやってきてそれを台無しにし、わが国で史上最悪の人的大惨事の1つになりました。ジョンと私はこの状況を素早く修正します!彼は犯罪に強く、私たちの偉大な軍隊/退役軍人を守り、包囲された憲法修正第2条を常に守ります。ジョン・マクガイアは、私の完全かつ全面的な支持を得ています!MAGA2024