ロザンナ・コルデロ・スタッツは、私の完全かつ全面的な承認を持っています! | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

Rosanna Cordero-Stutz is running to be the next Sheriff of Miami-Dade County. After 28 years of exemplary service at the Miami-Dade County Police Department, Rosanna has delivered Life-Saving Results for her Community. As Assistant Director, Rosanna has proven she knows how to Crack Down on Crime, Support our Great Law Enforcement, and Keep our People Safe. I know as your next Sheriff, she will make us all proud. Rosanna Cordero-Stutz has my Complete and Total Endorsement!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

ロザンナ・コルデロ・スタッツは、マイアミ・デイド郡の次期保安官に立候補しています。マイアミ・デイド郡警察で28年間模範的な勤務をした後、ロザンナは地域社会に命を救う結果をもたらしました。アシスタント ディレクターとして、ロザンナは犯罪を取り締まり、優れた法執行機関を支援し、人々の安全を守る方法を知っていることを証明しました。私は皆さんの次の保安官として、彼女を私たち全員が誇りに思っていることを知っています。ロザンナ・コルデロ・スタッツは、私の完全かつ全面的な承認を持っています!