私たちは、最高裁判所に私たちの事件を提示することを楽しみにしている。 | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

The Supreme Court will address the historic question of Presidential Immunity on Thursday, but unfortunately, I will not be able to attend. The Highly Conflicted Judge in the Manhattan D.A. “case” (Soros-backed Alvin Bragg) has prohibited me from attending. Without Presidential Immunity, the President cannot function, as his Political Opponents will blackmail and extort him with the threat of wrongful prosecution at every turn. We look forward to presenting our case to the Supreme Court.

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

最高裁は木曜日に大統領免責特権の歴史的な問題に取り組む予定だが、残念ながら私は出席できない。マンハッタン地方検事"事件"の、高度に精神的葛藤を抱えた判事(ソロスが支援するアルビン・ブラッグ)は、私が出席することを禁じた。大統領免責特権がなければ、大統領は機能できず、政敵はあらゆる場面で不当な訴追の脅しで大統領を恐喝し、強要する。私たちは、最高裁判所に私たちの事件を提示することを楽しみにしている。