死と破壊。私たちはそれを許しません。私たちは、アメリカを再び偉大にします! | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

 

I will be putting out my statement on Abortion and Abortion Rights tomorrow morning. Republicans, and all others, must follow their hearts and minds, but remember that, like Ronald Reagan before me, I, and most other Republicans, believe in EXCEPTIONS for Rape, Incest, and Life of the Mother. Great love and compassion must be shown when even thinking about the subject of LIFE, but at the same time we must use common sense in realizing that we have an obligation to the salvation of our Nation, which is currently in serious DECLINE, TO WIN ELECTIONS, without which we will have nothing other than failure, death, and destruction. We will not let that happen. We will, MAKE AMERICA GREAT AGAIN!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

 

私は明日の朝、中絶と中絶の権利に関する声明を発表する予定です。共和党員、そして他のすべての人は、彼らの心と精神に従わなければなりませんが、私の前のロナルド・レーガンのように、私も、そして他のほとんどの共和党員も、レイプ、近親相姦、そして母親の命の例外を信じていることを忘れないでください。人生の主題について考えるときでさえ、大いなる愛と思いやりを示さなければなりませんが、同時に、私たちは常識を働かせて、現在深刻な衰退にある私たちの国の救済に、選挙に勝つ義務があることを認識しなければなりません。 死と破壊。私たちはそれを許しません。私たちは、アメリカを再び偉大にします!