これはアメリカの共産主義です! | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

 

THROUGH HARD WORK, TALENT, AND LUCK, I CURRENTLY HAVE ALMOST FIVE HUNDRED MILLION DOLLARS IN CASH, A SUBSTANTIAL AMOUNT OF WHICH I INTENDED TO USE IN MY CAMPAIGN FOR PRESIDENT. THE OFTEN OVERTURNED POLITICAL HACK JUDGE ON THE RIGGED AND CORRUPT A.G. CASE, WHERE I HAVE DONE NOTHING WRONG, KNEW THIS, WANTED TO TAKE IT AWAY FROM ME, AND THAT’S WHERE AND WHY HE CAME UP WITH THE SHOCKING NUMBER WHICH, COUPLED WITH HIS CRAZY INTEREST DEMAND, IS APPROXIMATELY $454,000,000. I DID NOTHING WRONG EXCEPT WIN AN ELECTION IN 2016 THAT I WASN’T EXPECTED TO WIN, DID EVEN BETTER IN 2020, AND NOW LEAD, BY A LOT, IN 2024.THIS IS COMMUNISM IN AMERICA!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

 

努力と才能と運のおかげで、私は現在、約5億ドルの現金を手にしており、そのかなりの額を大統領選挙運動に使うつもりでした。不正に操作され、腐敗した司法長官事件で、しばしばひっくり返される政治的ハック判事は、私は何も悪いことをしていないのに、これを知っていて、私からそれを奪いたがっていたのであり、それが、彼の狂気の利子要求と相まって、彼が約454,000,000ドルという衝撃的な数字を思いついた理由なのです。私は2016年の選挙で勝てるとは思っていなかったのに、2020年にはさらに良い結果を出し、2024年には大きくリードしている以外、私は何も悪いことはしていません。これはアメリカの共産主義です!