彼、司法長官、そして曲者ジョー・バイデンが調査対象であるべきであり、私ではない | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

 

I have substantially UNDERSTATED my assets in the Financial Statements, not overstated them, as the Corrupt A.G. and “Judge” said. Also, 100% Disclaimer Clause, No Default, No Victims, No Complaints, No “Nothing,” except for success from the banks and everyone else. The Judge FRAUDULENTLY stated that Mar-a-Lago was worth only $18,000,000 in order to make his Fake Case. He, the A.G., and Crooked Joe Biden should be the ones under investigation, not me. Election Interference! MAGA2024

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

 

私は、腐敗した司法長官と"裁判官"が言ったように、実質的に財務諸表で私の資産を過小評価しているが、それらを誇張してはいない。また、100%免責条項、デフォルトなし、被害者なし、苦情なし、銀行と他のすべての人からの成功を除いて「何もない」。裁判官は、マー・ア・ラーゴは偽の事件を作るために18,000,000ドルの価値しかないと不正に述べた。彼、司法長官、そして曲者ジョー・バイデンが調査対象であるべきであり、私ではない。選挙干渉だ!MAGA2024