私たちが勝たなければ、私たちにはもはや国が無くなるでしょう!! | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

With TIME, people forget! All of these Indictments and Lawsuits against me were started by Crooked Joe Biden and his Radical Left Fascists. It is their weapon of choice in the upcoming 2024 Presidential Election. They feel, for a fact, that Republican leadership isn’t tough enough to stop them, or do anything about their abuse and fraud. But I’ll stop them, because we have No Choice - If we don’t WIN, WE WILL HAVE A COUNTRY NO LONGER!!!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

TIMEによると、人々は忘れてしまいます!私に対する一連の起訴と訴訟はすべて、曲がったジョー・バイデンと彼の急進左翼ファシストによって始められました。それは来たる2024年の大統領選挙に向けて彼らが選んだ武器です。実際の所、彼らは共和党の指導部が彼らを止めたり、虐待や詐欺について何かをしたりするほどタフではないと感じています。しかし、私たちは選択の余地がないので、私は彼らを止めます-私たちが勝たなければ、私たちにはもはや国が無くなるでしょう!!