トランプ大統領はイランの独裁政権に60億ドルを支払うジョー・バイデンの恥ずべき決定を非難 その1 | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

BACK TO NEWS

President Trump Slams Joe Biden’s Disgraceful Decision to Pay $6 Billion to the Iranian Dictatorship

August 17, 2023

Bedminster, NJ — In a new video, President Donald J. Trump slammed Joe Biden's disgraceful decision to pay a $6 billion ransom to the Iranian dictatorship in exchange for hostages.

 

"Under my leadership, we brought home more than 50 hostages from all over the world and we never paid ransom money to do it," President Trump said. "We did it with diplomacy and we did it through strength and we will do it again when we are re-elected as President of the United States."

 

Watch President Trump's Statement on Biden's Disgraceful Decision to Give $6 Billion to the Iranian Dictatorship

 

ニュースに戻る

トランプ大統領は、イランの独裁政権に60億ドルを支払うというジョー・バイデンの恥ずべき決定を非難する

2023年8月17日

ニュージャージー州ベッドミンスター— 新しいビデオで、ドナルドJ.トランプ大統領は、人質と引き換えにイランの独裁政権に60億ドルの身代金を支払うというジョーバイデンの恥ずべき決定を非難しました。

 

「私のリーダーシップの下で、私たちは世界中から50人以上の人質を家に送り返しました、そして私たちはそれをするために全く身代金を支払いませんでした。」とトランプ大統領は語ります。「私たちは外交でそれをしました、そして私たちは力を通してそれをしました、そして私たちが米国大統領として再選されたとき、私たちは再びそれをします。」

 

イランの独裁政権に60億ドルを与えるというバイデンの恥ずべき決定に関するトランプ大統領の声明を見る