アジェンダ47:アメリカにおける薬物中毒の惨劇を終わらせる 2023年6月1日 | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

BACK TO NEWS

Agenda47: Ending the Scourge of Drug Addiction in America

June 01, 2023

Mar-a-Lago, FL— In a new Agenda47 video, President Trump announced his plan to eradicate the drug addiction crisis in America.

 

“We will not rest until we have ended the drug addiction crisis,” President Trump said. “For three decades before my election, drug overdose deaths increased every single year. Under my leadership, we took the drug and fentanyl crisis head on, and we achieved the first reduction in overdose deaths in more than thirty years.”

 

 

Watch President Trump’s Plan to End the Scourge of Drug Addiction in America

 

President Trump proudly signed the SUPPORT Act—the largest investment EVER in combatting the opioid epidemic.

 

ニュースに戻る

アジェンダ47:アメリカにおける薬物中毒の惨劇を終わらせる

2023年6月1日

フロリダ州マー・ア・ラゴ—新しいアジェンダ47ビデオで、トランプ大統領はアメリカの麻薬中毒の危機を根絶する計画を発表しました。

 

「麻薬中毒の危機を終わらせるまで、私たちは休むことはありません。」とトランプ大統領は言いました。「私の当選前の30年間、薬物の過剰摂取による死亡は毎年増加していました。私のリーダーシップの下で、私たちは薬物とフェンタニルの危機に正面から取り組み、30年以上ぶりに過剰摂取による死亡の減少を達成しました。」

 

 

アメリカでの麻薬中毒の惨劇を終わらせるためのトランプ大統領の計画を見る

 

トランプ大統領は、オピオイドの流行との闘いにおけるこれまでで最大の投資であるSUPPORT法に誇らしげに署名しました。

(さらに続く)