「Memories」

作詞:Kamikaze Boy,Jean-Ken Johnny

作曲:Kamikaze Boy

編曲:MAN WITH A MISSION

 

夢の後先へ

 

夜明けの陽が眩しくて

 

またいつかなって笑い

 

道はどこかへ続き

 

 

くだら無い事で笑い

 

くだら無い事で泣いた

 

今だってそうだろう

 

We had to say good bye

僕たちはさよならを言わなきやいけなかった

 

 

Nothing's good to me

僕にとっていいことは何もない

 

Nothing's changing

何も変わってない

 

Time's just passing

時間だけが過ぎていく

 

Nothing's changing

何も変わってない

 

 

Last days of our youth

僕らの青春の最後の日々

 

All of us were growing

みんな成長してた

 

 

White snow's falling

白い雪が降る

 

Covers slowly

ゆっくりと覆われて

 

Those days calling

あの日々が呼んでいる

 

And it's glowing

そして輝いている

 

 

Last days of our youth

僕らの青春の最後の日々

 

All of us were growing

みんな成長してた

 

 

Don't let me down

僕を失望させないで

 

白く世界は染まり

 

降り積もってく snow snow snow

 

I'll be waiting there you know

僕はそこで待ってるよ

 

 

Don't take me back

僕を連れ戻さないで

 

Cause I will find

だって僕が見つけるから

 

Find it out as I go go go

行きながら見つけるよ

 

All the answers on this road

すべての答えはこの道にある

 

 

風は止み 月は

 

はしゃぐ僕らを照らし

 

調子ハズレの soul beat

 

掻き鳴らしてた heart beat

 

 

それぞれの日々は颯

 

憶いでの欠片合わせ

 

つながっていたかった

 

We had to say good bye

僕たちはさよならを言わなきやいけなかった

 

 

Nothing's good to me

僕にとっていいことは何もない

 

Nothing's changing

何も変わってない

 

Time's just passing

時間だけが過ぎていく

 

Nothing's changing

何も変わってない

 

 

Last days of our youth

僕らの青春の最後の日々

 

All of us were growing

みんな成長してた

 

 

White snow's falling

白い雪が降る

 

Covers slowly

ゆっくりと覆われて

 

Those days calling

あの日々が呼んでいる

 

And it's glowing

そして輝いている

 

 

Last days of our youth

僕らの青春の最後の日々

 

All of us were growing

みんな成長してた

 

 

Don't let me down

僕を失望させないで

 

呼び覚まして memories

 

降り積もってく snow snow snow

 

I'll be waiting there you know

僕はそこで待ってるよ

 

 

Don't take me back

僕を連れ戻さないで

 

Cause I will find

だって僕が見つけるから

 

Find it out as I go go go

行きながら見つけるよ

 

All the answers on this road

すべての答えはこの道にある