Come with me

 

コード

G F C G

F C G D

G F C 

 

I see our future's in your eyes

what do you see in mine

In a race without a goal

Would you walk with me

 

There are colors in this world

That we have yet to see

I'd like to show you everything

So won't you come with me

 

Come with me

let me take you for a ride

In my own Private 

starship enterprise

Come with me

let me take you for a spin

I'll take you to all the places

That You've never been

 

...

 

歌詞の内容は前回の

In My Armsに似てる

 

ただ一つ大きな違いがあって

In My Armsでは少し

ネガティブな僕でしたが

 

今回は前向きです!

 

君の眼には

僕たちの未来が

映ってる

 

まだ体験してないような

世界を君と一緒に

知り尽くしたい!

 

君がまだ知らない世界へと

僕は君を連れて行くよ!

 

かなりポジティブな

内容でしたグラサン