カシミールと紛争国の占領終結を

 

カシミールの自由メッセージを、

米国の2つの都市で、デジタル広告トラックがメッセージを点滅させアピール


    国連本部前: ニューヨーク 米国 2021年10月28日 A 

    

国連本部前: ニューヨーク 米国 2021年10月28日 B

 

※ このトラックの後方:国連タワーの右前が、国連安保理会議場 (本日29日、

国連安保理 がスーダン情勢で声明深刻な懸念 暴力の停止を」:NHKNEWS)

 

 


ニューヨーク、2021年10月28日(APP):ワシントンを拠点とする擁護団体である世界カシミール意識フォーラム(WKAF)は、カシミールと紛争国の占領の終結を要求するデジタル広告トラックをレンタルしました。


 
トラックの電子スクリーンには、

 

インドの包囲下のカシミール:世界の良心をノックする」、

インドがカシミールを占領した:世界で最も軍事化された地帯」、カシミールでの虐殺の停止」、

カシミールのインド植民地化の終焉」、

インド「カシミールでの報道の自由」、

インド軍 アウト、アウト」、

カシミールでの戦争犯罪の責任を インドに負わせなさい」、

すべての人の自由、カシミールの自由
 
 トラックは10月27日に2つの都市の道路に現れました。

これは、インドが1947年に国を占領するために軍隊を派遣した、カシミールの歴史の中で最も暗い日です。
 
画面上の明るく照らされた言葉が通りを歩いている人々や政府や商業ビルに出入りする人々の注意を引くので、デジタル広告トラックはメッセージを広めるための最も効果的な方法であると考えられています。
 
 「私たちの目的は、適切な場所で聴衆をターゲットにすることであり、カシミアの大義を宣伝することを目的とした私たちのメッセージにほとんどの人が気付くことができる場所を制御することができました」、フォーラムはAPPに語った。
 
ワシントンのデジタルトラックのルートは次のとおりです。

国務省を含むすべての連邦政府の建物。

キャピトルヒル;議会図書館;ワシントン記念塔;ホワイトハウス;さまざまな美術館;

リンカーン記念館;ワシントン国立大聖堂;インド大使館;世界銀行とIMF。
 
フォーラムはまた、水曜日にワシントンのインド大使館の前で、

ブラックデーを記念して抗議を行った。
 
ニューヨークでは、デジタル広告トラックが国連本部のインドミッションをぐるぐる回っていました。インド領事館;タイムズスクエア;フリーダムタワー;
他の場所の中で。
 
 フォーラムはまた、タイムズスクエアのカシミールミッションUSAと一緒にニューヨークで抗議しました。 (APP / ift)。

 

 

 

Digital advertising trucks in two US cities flash Kashmir freedom messages 

 

NEW YORK, Oct 28, 2021 (APP): The World Kashmir Awareness Forum (WKAF), a Washington-based advocacy body, rented digital advertising trucks -- one in New York and other in Washington -- displaying sharp messages about Indian atrocities in Kashmir and demanding an end to the disputed state's occupation

 

The electronic screens on the trucks carry messages such as: "Kashmir under Indian siege: Knocking at world Conscience", "Indian occupied Kashmir: World's most militarized zone," "Stop Genocide in Kashmir, "End Indian Colonization of Kashmir", "India criminalizes press freedom in Kashmir", "Indian Army Out, Out", "Hold India accountable for war crimes in Kashmir", and "Freedom for all, freedom for Kashmir"  

 

 The trucks appeared on the two cities' roads on Oct. 27, the darkest day in Kashmir's history when India sent in its troops in 1947 to occupy the state.

 

Digital advertising trucks are considered to be the most effective way to spread a message as the brightly lit words on the screens catch attention of the people walking on the streets and those coming in and out of government and commercial buildings.

 

 "Our objective was to target the audience at the right places and we were able to control the location where most of the people were able to notice our messages aimed at promoting the cause of Kashmir", Dr. Ghulam Nabi Fai, Secretary-General of the forum told APP.

 

The route of digital truck in Washington included: All federal buildings, including the State Department; the Capitol Hill; Library of Congress; The Washington Monument; The White House; various Museums; Lincoln Memorial; Washington National Cathedral; the Indian Embassy; the World Bank and IMF.

 

The forum also held a protest in front of the Indian Embassy in Washington on Wednesday to mark the Black Day.

 

In New York, the digital advertising truck went round and round the United Nations headquarters, Indian Mission; Indian Consulate; Times Square; Freedom Tower;

among other locations. 

 

 The forum also had a protest in New York along with Kashmir Mission USA at Times Square. (APP/ift).