∞プリンスの映画∞PRINCE★"BEAUTIFUL STRANGE" movie ∞ | ∞ bibee*nana ∞のハンドメイド日記

∞ bibee*nana ∞のハンドメイド日記

小物作りと100円ショップと雑貨屋さんが
大好きな16歳♂の母です。
のんびりの更新ですがよろしくお願いします。

数あるブログの中から

お立ち寄りくださり

ありがとうございます

 

Thank you for visiting my blog.

さくらんぼ さくらんぼ さくらんぼ さくらんぼ さくらんぼ さくらんぼ さくらんぼ さくらんぼ

 

HAPPY BIRTHDAY PRINCE

 

先日7日殿下の誕生日に

公開された映画

『PRINCE BEAUTIFUL STRANGE』を

観て参りました。

私が行ったのは新宿シネマカリテの

昼間の上映でしたが

夜の上映の時に舞台挨拶が

あったようです。

 

プリンスの楽曲は

権利の関係なのかほとんどなく

関係者のインタビューが主でした。

でも、プリンスの親しい友人しか

知らないようなことを

知ることができました。

 

シネマカリテは初めて訪れる

映画館でしたので

席の感じがわからず

後ろの方の予約をしたのですが、

もう少し前で観た方が

良いと感じました。

改めて再度観に行くつもりです。

 

 

I watched the movie PRINCE BEAUTIFUL STRANGE.

It was Prince's birthday that day.

The Cinema I went to was Cinema Qualite.

I watched it at a daytime screening, but apparently there was a greeting at the evening screening.

 

The film was mostly interviews with the people involved,

with very little music, probably due to rights issues.

I learned things that only his close friends would know.

 

I went to the Cinema Qualite for the first time.

So I didn't know which seat was best.

I chose the second from the back.

I thought the best seat was in the center.

I'm going to go there again.