let me tell you a story | antiquary

antiquary

A MAD GIRL BLOG END HERE......another journey just begin


If you see my previous entry that i wrote on sunday,

もしあなたが私がsundayで書いた私の前の項目〔参入/エントリ/入力〕を見れば


you see that i wrote with anger inside, although i was very angry at that time but i was sad also.

あなたが内で怒りをして私が書いたと分かって、私がその時非常に怒っていたが同様に、悲しかったが、


its not happen 1-2 times but many times.

その 1-2回しかし何度もに起こらない


i didn't tell my friends if i have that, but now,...

私が友達にそれを持っているかどうか教えないで、今であるが



let me tell you something,

私に何かをあなたに話させてください



i closed my previous blog in myspace because this problem happened also.

同様にこの問題が起こったので私はmyspaceの前のウェブログを閉じました


almost every week i received messages asking to hook up,

私が尋ねているメッセージを受け取ったほとんどあらゆる週 hook up,


although i wrote an anger entries about that problem, wasn't stop, i still received it.

私が怒りを書いたが その問題についての項目 停止がそうでなかった 私がまだそれを受け取った


so i choose to close that account

それで私はそのアカウント〔口座〕を閉じることを決めます



in here, i received almost the same, to be a pick up girl that can be hook up.

そうであるかもしれないピックアップ少女であるために、ここで、私がほとんど同じものを受け取りました hook up


not only in my blog, but in piggu i also ever this experience,

私のウェブログだけでなくpiggでも 私 同様に 永遠の永遠 この経験




for GOD sake,...i'm not judging all men are the same, but some of them,..

神ために.....彼らのいくらかを除いて、私が全ての男性が同じであると判断しているわけではありません


DO YOU ALWAYS SEE US FROM THAT SIDE !


for GOD sake, we all not that shallow and stupid, selling bodies to get a lot money so ---- buy branded things!

神ために 私たちの全て それほど浅くなくて、愚かである たくさんのお金を得るために体を売ること それで ----焼き印を押された事〔物〕を買ってください



DON'T ALWAYS JUDGE US THE SAME !!

必ずしも同じもので米国を判断しないでください



i'm sorry if i said to harsh, but i'm saying not only for me, but also to other girls that have the same experience as me.

私が遺憾である かどうか 私は厳しいことに言った、しかし、私のためだけでなく私と同じ経験を持っている他の少女たちにも言っている


we respect you, so respect us also !

私たちがあなたを尊敬するので、同様に、私たちを尊敬してください



do i ever write or put photos that have that stupid content?!

私は、これまでにその愚かな内容がある写真を書くかあるいは置きますか?!

if you never see it, RESPECT MY BLOG, PLEASE !

もし決してそれを見なければ、私のウェブログを尊敬してください!



i love to write something in my BLOG,

私はウェブログの何かを書くのが大好きです


but it is enough to receive such a humiliation like that,

しかしそれはそれのようなそのような屈辱を受けるのに十分です

so i will change my blog, i'm not closed it, but i'm tired to keep moving my blog.

それで 私がウェブログを変える 私が閉じられない それ を除いて ウェブログを動かし続けるために私が疲れている

there will be photos of me in photo room or as a header,

写真余地の中にあるいはヘッダーとして私の写真があります

some entries that have my photos will be secret entries.

私の写真を持っているいくつかの項目〔参入/エントリ〕が秘密の項目〔参入/エントリ〕です


in this entry, i make it English-Nihongo, sorry if the translation are mistake.

この項目〔参入/エントリ/入力〕で、私はそれをEnglish-Nihongoにして、翻訳の場合には遺憾であることは間違いです