Hello everyone,

I had an interesting weekend, I went to Tokyo for a PLS seminar. I got to meet many English teachers from all across Japan. It was great to meet people from so many different corners of the World, from America, Canada, Australia, Sweden and many more countries. I even met one other Irish person there. It`s very rare to find Irish people in Japan! It was very nice to see Tokyo again, it`s amazing to see so many people in places like Shibuya. It`s nice that Fuji never gets that busy.
Golden week is coming soon, and that means that we have a holiday for one week. People all over Japan are making plans for golden week. I have heard that traffic can get very busy during that holiday, so I`m not sure if I want to go travelling or not next week. Whatever you do for golden week, enjoy yourself and have a good holiday!

Alan

みなさん、こんにちは♥akn♥
先週は、有意義な週末を送りました。PLSシステムの東京セミナーに行ってきました。
日本中の沢山の外国人の英語の先生に出会いました。
アメリカアメリカ、カナダ加、オーストラリアオーストラリア、スウェーデンスウェーデン国旗、その他たくさんの国々の先生がいました。
世界中の人と出会えるのは面白いですね。
また、同じアイルランドアイルランド国旗出身の講師もいました。日本でアイルランド人にあうことはめったにないのですが。
東京にまた行くこともできてよかったです。渋谷はすごい人ですね。
でも私は富士のようにゴミゴミしていない場所の方がすきです。
ゴールデンウィークがもうすぐやってきますね。日本の皆さんは、ゴールデンウィークの予定を立てていますね。この一週間は、交通が混雑するとききました。
なので私自信は旅行にいこうか決めかねていますぐるぐる
みなさんは、よいゴールデンウィークをお過ごしくださいねバイバイ

それでは。

アラン・フィリップス