Hello,

Have you ever thought, "Wow I know so many people with birthdays in the same month!"? Well for me that happens every April. Many of my friends have birthdays in April, and so does my wife, my mother and me too. It also happens to be many of the PLS staff members birthdays in April. This week we had three birthdays of staff members. Sachiyo, Rina and I all celebrated our birthdays on 11th, 14th and 18th of April. It`s great to celebrate the good times...but theres only so much cake I can eat!



みなさん、こんにちは♥akn♥

みなさんは、「同じ月の誕生日クラッカーの友人がいっぱいいるなおー」と思ったことはありますか。

私は4月になるたびに思います。

私にはたくさんの4月生まれの友人がいて、さらに私の妻も義理の母も私も4月生まれです。

さらにさらに、パイオニアのスタッフも、11日がさちよの誕生日、14日が私、18日がりなの誕生日です。

お祝いするのはいいでいすね。でも最近、ケーキケーキばかり食べています汗


それではまたakn


アラン・フィリップス