昨日は、
ビーチコーミングへ。
秘密のお気に入りの場所。
スコール後で、暑くもなく、
20〜30分できました。
夏休みなので、いつもは、誰もいませんが、今日はたくさんの人が。
といっても、7〜8人 笑笑

なんと、久しぶりに、シー玉GET
でした。
でーじ、嬉しい。
テンション上がりました。
やはり、海はいいなぁ。
👍👍👍👍😉😉😉😉

しかしまだ、軽石は漂着でした。
ごみは、探さないとないほどでした。

#ビーチコ
#ビーチコーマー
#ビーチコーミング
#シー玉

After lunch
 Go beach combing.
 A secret favorite place.
 After the squall, not too hot,
 It took 20-30 minutes.
 It's summer vacation, so there's usually no one here, but today there are a lot of people.
 Even so, 7 to 8 people lol

 How, after a long time, I found a marble.

 Very happy.
 I'm excited.
 After all, the sea is nice.
 👍👍👍👍😉😉😉😉

 But still, the pumice was washed ashore.
 There was so much trash that I had to look for it.

 
 #beach comber
 #beach combing
 #Seamarble





⬇️軽石増えてた?!ような、、、

😂😂😂😂


⬇️いきなりのシー玉!!!

予想もしてなく、不意打ちですね。😅😅
















⬇️誰かが処分なのかな?!




⬇️シーメタルも、おった!!!

😉😉😉😉




⬇️昼顔は、スコールで、たくさんの水滴



久しぶりのビーチコでした。

幸せ

☺️☺️☺️☺️