晴れた〜らなんて〜明る〜いんだろ〜

What a sunny day 

お〜ひ〜さまも〜わらあっている〜花

Sun is also smiling

大好きなジブリの曲〜

My favorite song from Ponyo. 


どこ

I will be

でも

with


一緒に行くよ!

you anywhere you go!

行かないよ〜

おやつの時いがーい

I’ll be here~

Except when I want my favorite snack!

Breakfast 

スープって塩胡椒だけでも美味しいんだ

I love this one!

朝食器が片付いていると嬉しいな〜

Recipe




親切な方が私のためにととっておいて下さったパピーの種!来年の秋に植えると良いと教えて頂きました爆笑とっても嬉しいです!

Kind person gave me a seeds of papaver. I’m looking forward the autumn to plant them!

ジキタリスさんも種からだと2年しないと花が咲かないという事で来年用にと立派なものを頂いてしまいました照れ

The kind person also gave me beautiful Digitalis!

白色まで!ニコニコ紫色しかなかっのに突然変異だったんだって!すごい!
White one too!!

梅シロップ二日目

Ume syrup Day 2



Lunch


https://oishi-kenko.com/recipes/4944



もう夕日

Already sunset time



サムネイル

運転しようか?

びっくり


お願い


Dinner

残り物〜

Leftover from last night

私はいつかの煮物〜

I had nimono




Good night~




サムネイル
 

今日も沢山作ってくれてありがとう!お疲れ様!

びっくり


お願い


とっっても明るいお月さま〜

The moon is very bright tonight!

素敵な夢を〜

Have a wonderful dream!