この術後服ね、気に入ってるんだよ

I kinda like this PO clothes


カメラ目線

Looking at the camera


はいっ!

Cool!


角度が。。ひひひひ

The angle Hihihihi

耳〜

Ear~

風?風がふいてるの?

Windy?


驚きあれれ?

Whaaaat!?!?

お、お気に入りだったのではないのん?凝視

That was your favorite one  wasn’t it!?

スチャスチャと先生に手術のように縫っていただき、

Doctor stitched so fast,  

エリザベスカラー?アニマルネッカー?もお借りしました。

We borrowed an Elizabeth cone of shame too hehe

とても優しい先生に感謝ですショボーン

Thanks for the kind doctor! 

お家に帰って来て、薄手の伸びる洋服を上から着て噛まないようにしました。。もっと早くそうすべきでしたん。。

She wears thin, light, stretch type cloth so that she can’t tear again!


エナジーがありすぎて、お庭で1人で遊んでいました。走らないでと先生に言われたのに15秒くらい猛ダッシュしてしまった。。止められなかったショボーン

She was too energetic so went to yard and played by herself.

She runs with full speed for 15 sec and it was not possible to stopショボーン

ご飯も大量に食べました〜

手作りご飯60g,カリカリ200gくらい食べた〜傷早く治りますように!

She ate a lot! Like 250g on total! 

Hope her stitches repair soon!! 



今日も甘えん坊さんでした〜

おやすみなさーい

She is such a cute baby~ 

Good night~