■@davelasvegas
This is Dave - “all one word”

 

関係者用レジメ

 

 

 

動画はIGで


 

ジミン

 

What a show. Scooter and BTS member Jimin and I were watching J Hope and Becky G.

 

 

 

 

 

関係者用スタンドから退出するジミン

 

 

 

ホビがBOXから飛び出てくるイントロとそれを撮るジミン

 

 

 

 

 

残念なことに、ネットトロールが彼や彼の友人のアカウントを攻撃しているようで、閉鎖に追い込まれないといいんですが。いいんですが、ネガティブ

 

OK. Please do not lie and make up stories. I shared my video on accident and now people are harassing friends of mine

I add some videos here at the request of Some fans. I had to untag two content makers because many said they would get attacked by the fans. Be nice! We were all just having fun.

 

Ok。 嘘をついて物語を作り上げないでください。 私はうっかり私のビデオを共有しました、そして今人々は私の友人に嫌がらせをしています

何人かのファンのリクエストでここにいくつかのビデオを追加します。 多くの人がファンに攻撃されると言っていたので、私は2人のコンテンツメーカーのタグを外さなければなりませんでした。 よろしくお願いします! 私たちは皆、ただ楽しんでいました。

 

 

 

嫌な思いをしているのに、こんなにいい笑顔をUPしてくださって、本当にありがとうございます。

 

 

 

 

 

Artist Lounge /PA席動画

 

 

 

 

 

 

 

 

 

또 봐요