情報解禁この間の桜の正体は、コレでしたかれこれ私がまだ現役の17歳の時からのお友達^_^... | ☆゚。Manaka。゚☆★゚。Happy Diary。゚★ オフィシャルblog Powered by Ameba

情報解禁この間の桜の正体は、コレでしたかれこれ私がまだ現役の17歳の時からのお友達^_^...

情報解禁❣️❣️この間の桜の正体は、コレでした❤️ かれこれ私がまだ現役の17歳の時からのお友達^_^その時彼女はまだJALのCAさんで、お互い多忙なのに東京公演中は一緒にご飯に行ったり……年月を感じます 笑 このメンバーと知り合えたのも、23で私が1人で上京した時に寂しくならないようにと紹介してくれて、みんな本当に面白くて優しくて……🙏 ゆき、本当におめでとう㊗️ そして、仲良しメンバーもいつもありがとう❤️ #結婚式 #宝塚 時代からの付き合い #当時私は#ベルばら真っ最中 笑 #JAL #元CAが後2人いるんだよねーこの中に❤️ #お姉様方知り合ってから全く歳とらない#美人すぎ #キャリアウーマン #元アナウンサーもいます #どんだけ豪華なメンツなのー #現役モデル #モデル 私のこの日のお洋服は…… #Rene の限定かオーダーだったか…… 靴は #ジミーチュウ #ハリーウィンストン💍 Information lifting The identity of the cherry tree during this period was ️ Many of my friends from the age of 17 when I was still active at that time ^ _ ^ At that time she is still CA of JAL and I am busy with each other but I go to rice together during Tokyo performance ...... I feel years and years LOL Even I got acquainted with this member was introduced at 23 when I came to Tokyo by myself alone, everyone was really fun and kind and ... 🙏 Sure, congratulations. And thank you for always being a good friend ❤ #wedding #Takarazuka A relationship from the times #At that time I was in the middle of a #belleballa #JAL There are two former #CAs afterwards Inside this ❤ ️ My older sister is not beautiful too much when I got to know her #career woman #There are also original #announcers #It's a luxurious piece of donkey #Active model #model My dress for this day ...... #Rene Was it the limited or order ...? Shoes #Jimmy Choo👠 #Harry Winston💍 #hermes 率80%笑

K.Manakaさん(@r.mnk0921)がシェアした投稿 -