タシデレお願いキラキラ
 (シェルパ語のあいさつ)

ネパール🇳🇵
トレッキング現地旅行社
ピークパルダー🗻キラキラ
Peakpaldor trekking & expeditionです。


 Now we can't go to Nepal 
 on the coronavirus,
but let's go to Nepal by
 Our brog.グラサン爆笑筋肉富士山キラキラ


ネパール🇳🇵の
コロナとの闘いも
続いていますプンプン筋肉炎



皆さま
6月半ば🙋🙌❗


6月はアップアップアップ
⭕⭕チャレンジ‼️
爆笑チュー筋肉キラキラ筋肉キラキラ筋肉キラキラ筋肉キラキラ筋肉キラキラ爆笑チュー


まだまだまだ
闘いはつづく

でも
ネパールも日本も
何とかして
前に 進みたいから‼️
🗻🗻🗻


今日は😃

マスク
チャレンジ‼️爆笑😷爆笑
Mask Challenge!
炎筋肉炎筋肉炎筋肉



やっぱりグラサン筋肉

山が 好きだから爆笑キラキラ
🗻🗻🗻🗻🗻🗻🗻🗻

No  Mountain
No  Life
Because We are ...
Sherpa!


願いを込めて


槍ヶ岳の手拭いで
槍ヶ岳登頂を果たした
大切な友人へ
下矢印


下矢印日本最高峰
富士山🗻

下矢印ネパール人留学生に寄付
ネパリ🇳🇵カラー✨

まだまだ!爆笑筋肉炎

下矢印ネパールの生地で
キラキラマスク✨


元気に 

負けずに

Go away
Virus
マスク❤️




下矢印アマビエ由来
(英語訳、お借りしました)



たった一度の
人生だ

しばらく
マスクするなら

楽しい方が
いい🙆🗻

上矢印新聞に📰
載りました爆笑拍手アップアップアップ




ネパール🇳🇵も
日本も🇯🇵


元気の出る
チャレンジを🙋


お楽しみに🙌✨



皆さまどうぞ

健康第一で照れハート


トチェお願いキラキラ

Tasidelek.
First time.We are Nepalese Local Travel Agency for Himalaya trekking.
Peakpaldor trekking  &  expedition in Kathmandu.

Nepal.
The battle with Corona
over the next  few days more.

Ladies and gentlemen,June.
June Challenge!
The struggle continues.

But you know what?
Do something about it 
Because I want to go forward.
We made mountain
 Ma
sk Challenge!

With a wish Without losing in spirit.
So no, no, no, no, no, no, no, no! Virus.

GO AWAY VIRUS!
We have to wear mask every time 
every where... so. We are enjoy!

Only once life.
Nepal also Japan to cheer up ― liven up ― lift up one's spirits.
It's all about trying.Don't miss it!
Everyone, please come here.

Health comes first.


Thank you!😊