昨日のコスモ・ポップス・ベスト10はJamiroquaiのニューアルバム特集をお届けいたしました!

こちらのステンレスボトルがプレゼント!

Yesterday's Cosmo Pops we picked up Jamiroquai's new album. Thanks to JayKay for his message as well. 

Here's the gift for our listeners. A nice bottle! 

{0DA11610-DC2A-4730-A680-047289355DF9}

そして、昨日の放送をもって最終回でした。46年、ポップスベスト10聴いていただいた皆さん、本当にありがとうございます!その歴史の中、3年もMCを担当させていただきました。この番組は私にとって宝物でした。

ラジオはこの番組が初めてだったんですよね。たくさん勉強になりましたし、ラジオMCの深さが分かりました。ラジオが大好きです!最高なスタッフにも恵まれて、毎週の生放送が楽しみでした。30分の番組にたくさんたくさん愛が入っていました。ポップスチームお疲れ様でした!このチームも宝です。

And sadly, yesterday was the last show for Cosmo Pops Best 10. Thank you for listening for 46 years!! I'm so honored that I could be the MC for the last 3 years. This show was like treasure to me. 

Actually it was my first time on radio with this show. I learned so much about radio and how deep and interesting using your voice is. I love it. I was also blessed with such a fantastic team. I always looked forward to every Saturday afternoon. It was a 30 min show but there was so much work and love poured into this show. Thank you so much. These people are also like treasure to me. 

{BAE46A61-533B-46BE-9005-4A038A678F1D}

Love love love 
Amy