Hi 皆さん!

帰国しました!そしてさっそくラジオの生放送がありました!スイスの写真まだあるので引き続きアップしますね!

今週はLA在住のソウルシンガー、メイヤー・ホーソーンのインタビュー!

メイヤーさんはジェイク・ワンと立ち上げたユニット、タキシードでも有名です!

Hi everyone! 
I'm back in Japan and right away had my radio show. This week we aired my interview with Mayer Hawthorne. He is a singer based in LA. He is also known by being part of Tuxedo with Jake One. 

{1A8146D0-325A-4335-8E7F-C4582A48A441}

今回はメイヤーさんのニューアルバムについてお話ししてくれました!

そして日本ではラーメン屋の「イチラン」そしてカレー屋の「CoCo壱番屋」が大好きと言っていました!笑!

ライブもビルボードライブ東京で観に行きましたがすごい盛り上がりでした!さすがスタイリッシュな彼、ライブ中に3回の衣装チェンジがありました!バンドも最高でした。

アルバム「Man About Town」聴いてみて下さい!私が好きな曲は「Fancy Clothes」。レゲーサウンドがある曲ですが、フランス・パリで書いた曲だそうです!

He told us all about his new album and about what he loves to do in Japan. He loves the ramen restaurant Ichiran and the curry chain Coco Ichiban. 

I also saw his show at Billboard Live Tokyo and wow! What a great performance. Everyone in the crowd was loving it! And as a super on-point man in terms of fashion he changed his outfit three times and looked perfect each time. 

Have a listen to "Man About Town" - my favorite song is "Fancy Clothes". It's got a reggae vibe to it but he told us he wrote it in Paris! 

Enjoy! 

Love love love 
Amy