久しぶりのブログでごめんね!

もっとアップするようにします!

さぁ!今日は土曜日なので、コスモポップスベスト10でした!

今日はアイルランド出身の平均年齢18歳(!)の4人組、ザ・ストライプスのインタビューをお送りました!

彼らのサウンドは50-60年代のロックに影響されているシブい、ヴィンテージでめっちゃかっこいいです!

フジロックで去年私は彼らのライブ観ました!最高にクールで、ティーンエイジャーだとは思えないステージでの存在感でした!

{C2B6B985-D492-4471-BF9A-852418910121:01}

Apologies for not posting these days! 

I'll try to put up more posts. 

Today is Saturday which means that I had Cosmo Pops Best 10, my radio show on Tokyo FM. 

Today we aired my interview with The Strypes! Lovely guys from Ireland! 

Their music is influenced by 50-60's rock sound. Very cool. 

I saw them live at Fuji Rock Festival last year, and I cannot believe how young they are. They looked so comfortable and had such great stage presence. 

Catch me again next week at 15:00!! 

Love love love
Amy