一昨日、現在世界トップに立つポップスターのテイラー・スイフト!1989東京ドームコンサートに行きました!

期待以上のライブでした!エンターテインメントとしてはトップクラス!すっごく素晴らしいショーでしたよ!!テイラーは美しいし、スタイル抜群、歌声もキレイで、こんなに完璧な人がいるんだ!っと感動しました!

The other day I went to see Taylor Swift's 1989 show at Tokyo Dome. 

She was A-mazing !! Top class entertainment. One of the best concerts I've been to in my life. She is absolutely gorgeous, tall and her beautiful blonde hair. She sang amazingly. I was moved to see such a perfect human ! 

以前Tokyo FM の番組でもインタビューをしましたが、思ってたようにステキな方でした!

 I've interviewed her before on my show Cosmo Pops Best 10 on Tokyo FM. She was as lovely as I had imagined. 

{97483E77-AEE7-44CD-8760-0AECFF571CE8:01}

彼女がBlank Spaceを歌った時は涙目になりました!大好きです!

I got all teary during Blank Space! Love her so much. 

後かっこよかったのはWe Are Never Ever Getting Back Together のロックバージョン!めちゃよかったです!テイラーのハードな感じも観れて嬉しかったです。

I especially loved her rock version of We Are a Never Ever Getting Back Together. Great seeing her edgy side. 

Love Amyドキドキ