昨日は世界的レジェンドを観ることが出来ました!

ダイアナ・ロスさま!

Yesterday, I was extremely blessed to go see a true legend, Diana Ross. 

{1866E045-F355-4435-AFC9-70FD9A1C0AFD:01}

1時間半以上たっぷり彼女の素晴らしい歌声を聴けて、最高でした。

現在70歳とは思えない声の安定とオーラ!声が変わっていなかったです!

お客さんとのやりとり、丁寧に観客とアイコンタクトをとって、何度も投げキスを送っていました!

昨日は懐かしいヒット曲をたくさん聴けました!
皆さんもご存知ですよね?
例えば、
「Ain't No Mountain High Enough」
「You Can't Hurry Love」
「Ease on Down the Road」

とても有名な曲ばかり!私も全ての曲を知っていました!

私が一番感動したのは「If We Hold On Together」! 私の学校では、毎年歌う曲でした。卒業式でも歌いました。本物が聴けて、泣いちゃった!

1時間半の間、ダイアナさんは衣装を、なんと、6回もチェンジしてくれました。毎回ゴージャスでエレガントで、輝いていましたよ!

昨日はこのひざ掛けをいただいて、いい記念です。このライブは一生忘れないと思います。

{EEAA48C8-C8E6-4DB0-9B3E-0305DB56634A:01}

ステージで「また私に日本に来て欲しかったら、just call my name!」と言っていました!これは彼女の曲からの有名な歌詞なんですよね!

It was life changing to hear her live for over an hour and a half. 

I cannot believe she is 70 years old. Her voice has not changed! She sounded dreamy, powerful, angelic, and just perfect. I was completely blown away. 

She was also so true to the audience. She would make real eye contact with the crowd and blew kisses at us all throughout. 

Last night was a complete show of hits. I'm sure you know her famous songs. 

I was most moved when she sang "If we hold On together". She sounded heavenly. I used to sing this song every year at school and we also sang it at my high school graduation! It was unbelievable to hear it for real. 

Throughout the show, she changed her outfit 6 times!! Every time she looked glamorous and beautiful. She was glowing. 

Towards the end she said "I told my promoters that if you ever want me back in Japan, just call my name"!  Hehe. Loved that. 

Love love love 
Amy
ドキドキ