Hello 皆さん、

東京は晴れてて気持ちいい日曜日ですね!

昨日のラジオ聴けましたか?

EDM キングのカルビン・ハリスのニューアルバム『モーション』の特集をお届けしました!


お勧めの曲はEDM界の歌姫エリー・ゴールディングをフィーチャーした「アウトサイド」です。こちら:


ボーカルの無いトラックも凄くかっこいいんですよ!「Slow Acid」聴いてみてね!

Hi everyone!

Were you able to catch me on the radio yesterday?

We featured Calvin Harris' new album "Motion".

I recommend "Outside" featuring EDM vocal princess Ellie Goulding.
Check out the video above.

His tracks without vocals are also super hot. Listen to "Slow Acid".

オンエアーでも言いましたが、昨日は映画館で映画観ました!「アバウト・タイム」と言う映画を観ました!

もちろんチュロス食べたよ!
{0431499F-F461-4F3D-B151-0BE20205F51B:01}



来週は世界のスーパーボイズ・バンド、ワン・ダイレクション特集!!レアなプレゼントもありますよ!!

土曜日(11/22)TOKYO FM (全国ネット)「コスモ・ポップス・ベスト10」聴いてね!

As I said on-air, I went to the movie afterwards! I saw "About Time". 

And, of course I had a churros!

Next week, we will look at One Direction's new album! We also will be giving out One Direction presents!!

Don't miss it ! Nov 22, Saturday TOKYO FM (all Japan) Cosmo Pops Best 10!

Love love love,

AMY