今年のサマーソニックには行けましたか?
今年も最高でした!音譜

8/18-19 二日間に渡り、私の大好きな洋楽アーティストのライブを見れました!!!

色んなアーティストの取材も出来ました!どの方かは番組「INTERNATIONAL FLASH」on
スペースシャワーTVでお楽しみに!アップ


Hey guys! Were you able to go to Summer Sonic this year? 
This time was again, a BLAST!!

The two days (Aug 18-19) I was able to see artists that I love! クラッカー

I was also able to interview many singers! Check out who on my show called "International Flash" on Space Shower TV! ラブラブ

今回ライブが良かったと思ったのは AZEALIA BANKS. 彼女はニューヨーク出身のラッパーシンガーソングライターです。これからの活躍を期待しています! Really really loved Azealia Banks' performance. She was incredible. Made me wanna dance!! LOVE HER! Can't wait to see more stuff from her! She's one to look out for!

AZEALIA BANKS の ”212”

それとやっぱりGOTYEのライブは最高でした!Wallyさんは実は日本語が得意で、MCを日本語でやっていました!彼の“SOMEBODY THAT I USED TO KNOW" は大ヒットになりました。でも私が一番好きな曲は

GOTYE - "Heart's a mess" 

And of course, Gotye was fantastic. Wally actually speaks Japanese really well! He did almost all of his talking in Japanese! I love intelligent men :P He is so wonderful. We all know his song "somebody that I used to know", but my favorite song of his is "Hearts a mess". I think I've listened to it non-stop for hours!

GYM CLASS HEROESのライブもめっちゃ楽しかったです!Gym Class Heroes were so much fun too!

最後はやっぱりRIHANNA がすごかったです。さすが!
Rihanna at the end was also out of this world. Such a great performance. 

RIHANNA - Take a bow 感動で泣いちゃいました!!! I cried so much especially during this song!

Me and my wonderful team!!

最高な夏の思い出になりました!

Love love love, 
ラブラブAMYラブラブ