ファミリーマート主催のファションショー「アジア・コレクション」に出演しました!

ホーチミンで行われたこのショーはすっごく盛り上がりました!
今はスナップ写真ばっかりでごめんね!後でプロの写真のせます!

I was in the Asia Collection Fashion Show in Vietnam (sponsored by Family Mart).

It was in the vibrant and amazing city of Ho Chi Minh, Vietnam, and the show was a huge success!!
I'm sorry the pictures are just snap shots for now, I'll be sure to put up professional pictures later.


Brandブランド: Mayson Grey




ベトナムの歌手のHa Anhさん!
With the beautiful singer in Vietnam, Ha Anh!


My cool hat
かっこいい帽子


Finale!
フィナーレ!


メロちゃんと私に質問タイム!Question time for Melody and me!


Brand: LIZ LISA


メロちゃん!With Melody!


ショーは楽しかったです!見にいらっしゃったお客様、皆さんありがとうございます!
The show was absolutely amazing. Thank you so so much to everyone who came to watch the show! 

ベトナムと言ったら、やっぱり美味しい料理ですよね!
毎朝フォー食べられて、幸せ!
And of course, the wonderful food in Vietnam!
I was super happy to be able to eat Pho every morning!! 

Pho!
フォー


アイスクリーム!
Ice cream!


これからショッピング!


shopping!


Pumpkin soup!
カボチャスープ!


Yay!! night pool


Yay!! Day pool!


今回のスタッフさん最高のチームワークでした!
皆さん大好き!ありがとうございます!お疲れ様でした!
The staff were all incredible. Thank you so so much! Love you very much!


最後はストリートスナップ写真です!
Here are some shots I took in the streets of Vietnam.

street snap


street snap


street snap



I look forward to coming back to beautiful Vietnam! Thank you so much!
またベトナムに近い内行きたいです!!ありがとうございました!

LOVE LOVE LOVE

AMY