サマーソニック盛り上がりましたよ!!ドキドキ

今年一番の暑さの中で開催されたサマソニは最大級な音楽フェスです!音譜

Summer Sonic was amazing again this year!! 

It was held in the hottest it has been this year! 
アップ
毎回海外から豪華なアーティストが集結する最高な都市型フェスティバル!

Big musicians from all over the world gather at this large scale music festival! 合格

私は幕張からレポートとアーティスト取材をやりました!クラッカー

たくさんの楽しい取材をしたので、そちらは後ほどスペースシャワーTVでチェックしてください!また放送日はお伝えしますね!

I was reporting from makuhari and conducting interviews with the bands and singers!! ひらめき電球

There were some super great interviews so please check them out on Space shower TV! I will let you know the airing dates soon. 




二日間楽しかった!!目
Two amazing days!! 




会場で私に声をかけてくれた方ありがとうございます!皆さんとお話も出来て嬉しかったです!一番のライブは誰でしたか?教えてください。ラブラブ

Thank you also to those of you who said hello to me! It was great chatting to you! Whose performance did you enjoy the most? Please let me know! 




love love love 
Amy晴れ







iPhoneからの投稿